برخی از بزرگترین بازیکنان رمزنگاری ژاپن برای ایجاد توکن جدید غیرقابل تغییر (NFT) و بلاک چین آماده می شوند. این بازیکنان برزگ رمزنگاری با برنامه هایRakuten ، Line و Coincheck پروژه های جدیدی را آماده می کنند.
Rakuten، که یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت الکترونیک کشور را اداره می کند، همچنین خدمات پرداخت الکترونیکی، مبادله رمزنگاری و سیستم های پخش محتوا، اعلام کرده است که سال آینده یک واحد تجاری NFT راه اندازی می کند. در یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت اعلام کرد که بازوی جدید با نام Rakuten NFT در بهار 2022 آغاز به کار و تمرکزاین واحد تجاری بر ورزش و سرگرمی است.
این شرکت تعدادی کراوات مربوط به ورزش دارد. این تیم حامی یک تیم فوتبال حرفه ای در لیگ های ژاپن است و حامی پیراهن فعلی باشگاه بارسلونا سنگین وزن فوتبال اروپا است. همچنین تعدادی از پیشنهادات مبتنی بر سرگرمی را ارائه می دهد، از جمله پلت فرم ویدیو در صورت تقاضا Rakuten TV.
این شرکت اعلام کرد که بازوی تجاری جدید آن "بازار NFT" را با "یک پلت فرم فروش" ترکیب می کند و به "دارندگان مالکیت معنوی" این امکان را داد که "بدون نیاز به توسعه فناوری خود" NFT ها را در این پلتفرم منتشر و توزیع کنند. ”
این شرکت افزود که به مشتریان خود اجازه می دهد NFT ها را با استفاده از امتیازات وفاداری Rakuten خریداری کنند.
راکوتن همچنین به دنبال استعدادهای رمزنگاری شده است.
اخیراً، برنامه چت Line، که توسط 84 میلیون کاربر تلفن هوشمند در ژاپن استفاده می شود، در این راستا آگهی شغلی منتشر کرده که نشان می دهد به دنبال تقویت تیم بلاک چین خود است.
لاین نوشت: که به دنبال توسعه دهندگان "سطح متوسط" است که در توکیو مستقر هستند تا بر روی شبکه اصلی بلاک چین Line، زیرساخت قرارداد هوشمند، الگوریتم های اجماع و برنامه های توکن اقتصادی Line کار کنند. این شرکت، که مبادلات رمزنگاری داخلی و بین المللی و همچنین مجموعه رمزنگاری پیوند (LN) خود را اداره می کند، به دنیای NFT نیز نقل مکان کرده است. روز سه شنبه، اعلام کرد که در حال راه اندازی NFT tie-in با مجموعه ایموجی محبوب خود Line Friends است.
این شرکت توسط غول فناوری کره جنوبی Naver تاسیس شد واخیراً با یاهو ژاپن وابسته به SoftBank ادغام شده است.
در همین حال، یکی از بزرگترین مبادلات رمزنگاری کشور-Coincheck گروه Monex-اعلام کرده است که NFT را با برندهای مد پیوند می دهد. به گفته Nikkei، این شرکت با Tomo Koizumi در طیف جدیدی از نسخه های NFT همکاری خواهد کرد. کویزومی لباس مشهوری برای افرادی مانند لیدی گاگا ایجاد کرده است. این طراح همچنین لباسی را که میسیا خواننده ژاپنی در مراسم افتتاحیه المپیک 2020 توکیو در هنگام اجرای سرود ملی ژاپن پوشیده بود، خلق کرد.
Coincheck به تازگی بازار NFT خود را رونمایی کرده است-در حال حاضر طیف وسیعی از شرکت ها در حال رقابت برای ارائه بسترهای تجاری برای J-pop، مانگا، انیمه، درام و "محتوای فرهنگی" با موضوع ورزش هستند.