پلتفرم معاملاتی ژاوِکس
 علیزاده: استخراج رمز ارز همه علت قطعی برق نیست ممنوعیت انتقال پول به صرافی Binance توسط بانک Santander انگلستان
احساسات بازار رمزنگاری نمی تواند در منطقه مثبت بماند.
  • 1402/03/03

براساس دادهای ارائه شده میانگین نمره حرکت بازار ارزهای دیجیتال 7 روزه (sentscore) برای ده سکه اصلی اکنون 5.94 است، در مقایسه با 6.08 که یک هفته پیش مشاهده شده بود.

احساسات بازار رمزنگاری هفته گذشته موفق شده بود دوباره وارد منطقه مثبت شود - اما نتوانست در آنجا بماند. بر اساس داده های ارائه شده توسط سرویس تجزیه و تحلیل احساسات بازار Omenics ، میانگین نمره حرکت بازار ارزهای دیجیتال 7 روزه (sentscore) برای ده سکه اصلی اکنون 5.94 است، در مقایسه با 6.08 که یک هفته پیش مشاهده شده بود.
این هفته تنها دو سکه در حال افزایش است و این دو سکه استیبل است: سکه USD (USDC) با افزایش 9٪ و تتر (USDT) تقریباً 2٪. در حالی که دومی با بقیه لیست از درجه 5 بالاتر است، افزایش قابل توجه اولی هنوز برای جلب نظرات هفتگی خود در منطقه 5-5.9 کافی نبود.
در مورد قطره ها، آنها نسبتا کوچکتر هستند. بالاترین در میان آنها تقریبا 5٪ litecoin (LTC) است و پس از آن 3٪ سکه binance (BNB) قرار دارد. در حالی که هر دو XRP و polkadot (DOT) تقریبا 3 درصد کاهش یافته اند، پس از آن 2 درصد اتریوم (ETH)، کاردانو (ADA) و بیت کوین (BTC) بیش از 1 درصد کاهش یافته اند. در نهایت، نمره uniswap (UNI) کمترین افت را داشت، تنها 0.4.
در مقایسه با شش هفته گذشته، پنج مورد اکنون در منطقه مثبت هستند، که به ترتیب BTC ، ETH ، DOT ، ADA و UNI هستند. در حالی که چهار باقی مانده بین 5.4 تا 5.7 هستند، USDC در حال حاضر در 4.8 است.

تغییر احساسات در بین 10 سکه برتر*:
تفسیر مقیاس sentscore:
- 0 تا 2.5: بسیار منفی است
- 2 تا 3.9: منطقه تا حدودی منفی
- 4 تا 5.9: منطقه خنثی
- 6 تا 7.49: منطقه تا حدی مثبت
- 7.5 تا 10: منطقه بسیار مثبت.
 

وضعیت در 24 ساعت گذشته نیز قرمزتر است. اسنتکور کلی 10 سکه در روز گذشته اکنون 5.88 است، در حالی که دوشنبه گذشته 6.22 بود. گفته می شود، چهار سکه قرمز هستند، که توسط برنده روز هدایت می شود - 8 USD USDC. کوچکترین افت ETH -0.3 است. در طرف دیگر سکه های سبز قرار دارد. بیشترین افزایش در sentscore که ما در اینجا می بینیم 5٪ توسط XRP است، در حالی که DOT تقریباً در یک روز بدون تغییر است. با این وجود، علیرغم خروج کلی از منطقه مثبت، چهار سکه هنوز وجود دارد، اینها عبارتند از: BTC با 7.2 ، ETH ، ADA و DOT ، با هر 6.4. در حالی که بقیه در منطقه 5.1-5.9 هستند ، USDC به زیر نمره 5 بازگشته است ، اکنون 4.4 است.

تغییرات روزانه بیت کوین در ماه گذشته:

(عکس)

 

سرانجام، وقتی صحبت از 25 سکه خارج از لیست 10 مورد اول می شود، فقط هفت سکه در هفت روز گذشته سبز هستند. اینها با افزایش 21 درصدی monero (XMR) هدایت می شوند. در همین حال، OMG رتبه دوم 9 درصد افزایش یافته است. کوچکترین صعود توسط 0x (ZRX) ، تنها 0.1 is ، ثبت شده است. بالاترین میزان افت در sentscore توکن شبکه synthetix (SNX) -7.7 است که WAVES -7٪ از نزدیک دنبال می کند، در حالی که کوچکترین افت توسط QTUM با -0.6٪ ثبت شده است. در حال حاضر فقط چهار سکه در منطقه مثبت قرار دارند، در مقایسه با ده سکه هفته گذشته. با این حال، در مقایسه با چهار عدد هفته گذشته، دو سکه اکنون زیر نمره 5 قرار دارند، به این معنی که دو سکه دیگر به اکثریت 25 ، که در قلمرو 5-5.9 قرار دارند ، پیوستند.